De Wortel van Drie

Identiteit De Wortel van Drie

Wij hebben de visuele identiteit ontworpen voor deze inspirerende onderneming in design en development. De Wortel van Drie ontwerpt en lanceert apps, webapplicaties en websites.

Het gekozen lettertype in de identiteit is strak, maar dynamisch en heeft een heel eigen karakter. In de interessante losse vormen die je uit dit lettertype kunt halen blijft dit karakter overeind staan. Het straalt professionaliteit uit, maar er zit ook een twist in waar de creatieve kant van de onderneming tot uiting komt. De vorm die ontstaat bij de overlapping in het basislogo verwijst naar o.a. een uitroepteken, markeringsteken en een wortel. Het kleurenpalet bestaan uit een felle rood-oranje tegenover een set van rustige blauw/groentinten. De accentkleur geeft het geheel scherpte en pit.

De identiteit is prachtig tot zijn recht gekomen op de website die we samen met DWVD hebben gerealiseerd. Inmiddels hebben ze een naamsverandering ondergaan met een andere identiteit en website.

opdrachtgever – De Wortel van Drie
jaar – 2016

Identiteit De Wortel van Drie
Identiteit De Wortel van DrieIdentiteit De Wortel van Drie
Identiteit De Wortel van DrieWebsite De Wortel van Drie Website De Wortel van Drie Website De Wortel van Drie

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren